środa, 10 kwietnia 2013

Zmian ciąg dalszy...


Hej kochani!
Niedawno moje przyjaciółki dały mi do zrozumienia, że początek mojego blogu to katastrofa. Jest pełno niedomówień i ogromna ilość błędów, więc postanowiłam edytować około 6 pierwszych rozdziałów.
Co się zmieni?
Jak już wspomniałam dopisze drobne kawałki, żeby nie było takich wielkich luk pomiędzy jednym zdarzeniem, a drugim. Dodatkowo rozdziały nie będą już w pierwszej osobie. Prawdopodobnie pojawi się też więcej opisów.
O zakończeniu zmian poinformuje was nowy tytuł bloga. Już kiedyś wspominałam, że będzie inny szablon, ale nie mam teraz głowy do szukania kogoś, kto go zrobi.
To chyba na tyle.

...

A! Zapomniałabym! Pamiętajcie o głosowaniu w ankiecie! Dziękuje wszystkim, którzy już wzięli w niej udział i zachęcam pozostałych!

Wasza
Ani-chan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz