sobota, 13 lipca 2013

Co z rozdziałami

Miśki moje kochane przepraszam, że nie było mnie tak długo i nie dawałam znaku życia przez tyle czasu! Niestety najpierw szkoła i te latanie za ocenami mnie wykończyło, a teraz jest jeżdżenie po krewnych, bo przecież trzeba odwiedzić wszystkie babcie, ciocie itp. Jednak nie martwcie się! Pisze dwunasty rozdzialik już od dłuższego czasu, ale coś nie mogę go zakończyć na aktualnym etapie, więc będziecie musieli poczekać na niego przynajmniej z półtora tygodnia.
Mam nadzieje, że się nie gniewacie.
Wasza Ani-chan

2 komentarze:

  1. Rozumiem Cię. Choć szkoda mi, że aż pół tygodnia. ;cc No nic. Poczekam. ;**
    Pozdrawiam i życzę weny !
    ~Shina ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja to przeżyję !? jakoś sobie poradzę weny !!! :PPP
    jak miło ,że znowu piszesz :*

    OdpowiedzUsuń